Edicions96 25anys fent agendes

Agendes escolars personalitzades
curs 2023-2024

Edicions 96 som una editorial amb vint-i-cinc anys d’experiència, a cavall entre Carcaixent i la Pobla Llarga, nascuda al caliu de l’escola en valencià.

Se’ns coneix sobretot per la nostra línia d’agendes escolars, que cobreix la totalitat de les etapes educatives, i per les nostres col·leccions de literatura infantil i juvenil i poesia, que hem ampliat amb col·leccions d’assaig, literatura per a persones adultes i, recentment, amb àlbums il·lustrats.

Des del nostre compromís personal i professional amb el nostre entorn més immediat, treballem per oferir als nostres clients materials educatius i divulgatius interessants així com obres de gran qualitat literària i plàstica, majoritàriament d’autors i autores valencians.

Us convidem a navegar pel nostre web i a subscriure-vos a les nostres llistes de distribució per estar sempre informats de les nostres novetats i poder participar a les nostres activitat